FAQ

1. Neprišiel mi potvrdzovací mail o prijatí objednávky, čo mám robiť?

Skontrolujte si prosím aj nevyžiadanú poštu, teda tzv. SPAM - môže sa stať, že mail preradilo tam. Ak ste ho tam našli, označte ho - Toto nie je Spam. Ak mail nenájdete ani tam, kontaktujte nás mailom na obchod@bytovedoplnky.sk a my Vašu objednávku pohľadáme.

2. Nejde mi uplatniť zľavový kupón, ako mám postupovať?

Niektoré zľavy sa dajú použiť za špecifických podmienok, napr. niektoré platia len obmedzený čas alebo sa dajú použiť len pri nákupe nad určitú hodnotu. Preto si skontrolujte či pri zľave sú uvedené aj podmienky. Ak napriek tomu, že všetko sedí, zľavu nejde uplatniť, môže ísť o technický problém. V takom prípade nás kontaktujte na obchod@bytovedoplnky.sk.

3.Získal som od vás zľavový kupón, ako si ho mám uplatniť?

Zľavu si môžete uplatniť hneď v prvom kroku objednávky. Stačí, keď si vyberiete produkt alebo produkty, ktoré si chcete kúpiť. Následne si zobrazte košík a tam je vľavo dole kolonka na zľavový kód. Zadajte ho a kliknite na tlačidlo „Uplatniť zľavu“. Jednotlivé zľavy sa nedajú kombinovať.

4. Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, v našom obchode môžete (nepoškodený) tovar vrátiť až do 21 dní. Ako postupovať pri vrátení tovaru sa dočítate na tejto stránke.

5.Nedarí sa mi prihlásiť, čo mám robiť? 

V prvom rade je nutné, aby ste u nás mali vytvorený účet (treba sa zaregistrovať). Pre správne zobrazovanie sa nášho eshopu je nutné, aby ste vo svojom prehliadači mali povolené cookies. Ak máte starú verziu prehliadača, niektoré položky sa vám nemusia zobrazovať správne. Ak ste už u nás nakupovali ale ste zabudli vaše heslo, kliknite pri zadávaní prihlasovacích údajov na ikonu "zabudol som heslo", na váš e-mail vám bude zaslané nové heslo. V prípade akéhokoľvek problému nás môžete vždy kontaktovať e-mailom na obchod@bytovedoplnky.sk.

6.Kedy mi bude tovar doručený?

Pri každom tovare je dátum, do kedy Vám bude tovar doručený, pokiaľ si objednáte v daný deň. Tovar, kt. je na sklade je označený ako Expresné doručenie a je doručený obvykle už nasledujúci pracovný deň po objednaní. Za oneskorené doručenie spôsobené prepravcom nezodpovedáme.